Medraves engagerade och vårdkunniga support är en viktig del av vårt helhetserbjudande. Vi guidar dig och klinikens användare vid behov och hjälper även till med utbildning, uppstart och installation.

Er kundservice är verkligen i världsklass⭐⭐⭐⭐⭐ . Ni förklarar så bra när man ringer och undrar över något, ni är supersnabba när problem upptäcks och ni återkopplar på ett väldigt bra sätt. Guldstjärnor till hela er kundtjänst måste jag säga.
Användare om Medrave-supporten

Kostnaden för systemet tjänar man enkelt in genom den insikt man får inför sitt förbättringsarbete. Genom att fler patienter får bättre och effektivare vård sparar man tid och pengar både lokalt och nationellt. Vi lämnar er inte i sticket efter ett köp, tvärtom får vår support kontinuerligt högsta betyg av våra kunder för sin kunnighet och snabba svarstider

Vården tar inga raster, och det är centralt att arbetsdagen rullar på utan avbrott. Vi strävar efter att kunna återkoppla snabbt i alla ärenden vi får till oss, via telefon eller e-post.
Hög tillgänglighet och svarsfrekvens
Vårdkunniga medarbetare
Lösningsorienterade
Vardagar 9 – 16:30
Helgdagar och kvällar är supporten stängd.
Maila supporten→
TELEFON:
+46 (0) 8 449 72 57
Driftstatus uppdateras löpande med aktuell information direkt i er Medrave-applikation.
Vid behov läggs driftinformation även upp här på hemsidan.
BESÖKSADRESS:
Magnus Ladulåsgatan 65, 4 tr
118 27 Stockholm, Sverige
E-POST & KONTAKT:
contact@medrave.com
+46 (0) 8 449 72 57
ORG.NUMMER:
556723-3936
Applikationen ger vårt support-team möjlighet att fjärrstyra din terminal för att lösa supportärenden på distans.
Ladda ner ->

Vår prismodell är framtagen för att passa alla olika typer av verksamheter, beroende på segment och storlek. Vårt offertupplägg gör det enkelt att skala upp din verksamhet genom att välja till tjänster och integrationer och vi erbjuder modeller både baserat på antalet patientbesök/år samt antalet listade patienter. Välkommen att höra av dig för mer prisinformation gällande just din verksamhet.
Som kund kan ni alltid känna er trygga med att era patientuppgifter behandlas på ett säkert sätt. Webdoc är CE-märkt enligt regelverket för medicintekniska produkter, och Carasents driftleverantör är specialiserad på att hantera drift för system med hårda krav på datasäkerhet.
Ingenting. De uppdateringar och underhållsinsatser som regelbundet görs inom ramarna för Webdoc journalsystem ingår i licensavgiften. Som användare och kund informeras du också om de insatser och funktioner som berörs, i god tid inför varje release.
Vi erbjuder fri applikationssupport till samtliga användare. Vårt mål är att alla ska känna sig trygga i användandet av våra produkter och prioriterar att finnas till hands vid frågor eller eventuella problem. Naturligtvis erbjuder vi också lathundar och manualer som stöd och kommunicerar aktivt i samband med förändringar eller uppdateringar.
Medrave kan integreras med de flesta journalsystem på marknaden och plattformen inhämtar data som sedan struktureras, sammanställs och presenteras i olika tabeller och diagram.
Vi hjälper dig fram till en lösning som passar din verksamhet och svarar på frågorna som dyker upp längs med vägen.
Demo & rapportmallar
Utbildning & uppstart
Anpassningar & optimering

Daniel Paulsson
Affärsutvecklare